Livrare & Retur

Livrarea produselor se va face oriunde in tara (Romania) si in afara tarii (cu exceptia anumitor zone) prin intermediul firmelor de curierat cu care colaboram.

Pentru a stabili ora si locul livrarii din ziua livrarii, vei fi contactat/a telefonic de catre firma de curierat cu care colaboram in acel moment, sau poti lasa o notita anexata comenzii tale prin care sa indici cand vrei sa iti fie livrata comanda.

Receptia produselor reprezinta acceptul tau ca produsele au ajuns in stare buna. Factura constituie contractul de vanzare-cumparare conform legislatiei in vigoare.

Ziua de livrare a comenzii va fi confirmata in functie de disponibilitatea produselor comandate prin e-mail si/sau telefonic. Te vom instiinta de statusul comenzii tale in fiecare etapa a livrarii.

Costul de livrare pentru comenzile livrate prin Fan Courier este de 22 RON si se aplica doar la comenzi cu o valoare mai mica de 200 RON.

Daca optezi pentru livrarea prin curier, acesta va aduce produsele comandate pana la usa casei tale.

Alternativ, poti ridica personal produsele comandate de la sediul nostru din Alba Iulia, str. Garii nr.4B.

Pentru detalii legate de metodele de plata acceptate de catre magazinul nostru, poti vizita pagina ”Metode de Plata”.

Politica de Retur

 

Conform legislatiei romanesti in vigoare, renuntarea la cumparare prin denuntarea unilaterala a contractului se poate face in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului si este aplicabila doar consumatorilor clienti persoane fizice care au achizitionat produsul la distanta respectand conditiile O.U.G. 34/2014.

Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului.

Incheierea contractului de vanzare-cumparare are loc in momentul emiterii facturii fiscale (acest document tine loc de contract conform legislatiei romanesti) si nu la plasarea comenzii sau la trimiterea prin email (sau alte mijloace de comunicare) a confirmarii automate de primire a comenzii.

Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate, cu toate accesoriile si documentele care l-au insotit, fara sa prezinte modificari fizice, lovituri, zgarieturi, etc la niciuna din elementele enumerate. Cheltuielile directe de returnare a produselor vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii acestora se va face in cel mult 14 de zile lucratoare de la data denuntarii si numai prin transfer bancar.

Adresa pentru trimiterea coletului este: Str. Garii Nr. 4B, Alba Iulia, Romania.

Retragerea din contract se poate face printr-o declarative inechivoca, prin oricare din metodele urmatoare: mail, posta, telefon, SMS, verbal etc. Indiferent de metoda aleasa, alaturi de produsele pe care doriti sa le returnati, puteti atasa un formular de retragere din contract, exemplificat in modelul urmator (formularul prezentat mai jos este doar un model si nu este obligatorie redactarea sa intocmai):

 

Catre: SC Think Ahead Projects SRL

Adresa Corespondenta: Str. Garii nr. 4B, Alba Iulia, Romania

Numarul de telefon: 0732692229

Adresa de e-mail: office@mybabyprincess.ro

 

Va informez prin prezenta cu privire la retragerea mea din contractul referitor la vanzarea urmatoarelor produse:

 

Produs 1:

Produs 2:

 

Primite la data: __ / __ / ____

Numele consumatorului:

Adresa consumatorului:

Semnatura consumatorului:

Data:

Ai nevoie sa ne contactezi?

Poti folosi formularul de mai jos pentru a ne trimite un mesaj, iar noi vom reveni cu un raspuns in cel mai scurt timp posibil.

Acest site este protejat de reCAPTCHA și se aplică Politica de confidențialitate și Condițiile de furnizare a serviciilor Google.